Nlayikra bende hiç uyandırmadım ya uyku arasında enzirdim yada kendisi uyanınca emzirdim doktor ve ebemızde kaldır kaldır diyolardı en son dedim uyumuyo aonra geri uyur uyur dediler bende uyumazsa gece ararım gelip siz uyıtursunuz dedim....sen bilirsin gelişimi geriler dediler şuan 5,5 aylık 7 kg 68 cm boyu var ne çok yüksek ne en alt seviyede ortalamada yani geliiimi hatta boyu uzun bile....sıkıntı yapma bence sende yat uyu bebeklere uykusunu almış mutlu anneler lazım 🙏♥️