Kızım 4 ay11 günlük gece kesintisiz oluyo sabaha kadar yani 3 de yatıyo 9 da falan uyanıyo yada 1 de yatıp 6 da kalkıyo Gece mutlaka 3 saate bir uyandırıp besliyorum Herkez uyandırma uyusun diyo ama açılınca uyanır diyorlar ama işte sizde yapıyormusunuz Benim gibi ?