Karanirem zaten anlık rahatlatıyor sıcakta bir işe yaramıyor. Bugün 7.gün gram azalmadı. Göğüsümde belli oluyor ufak ufak beze gibi şişlikler var onlara bastırınca süt fışkırıyor gece zaten ağrıdan uyuyamadım kolum değse acıyor. Elimle sağmaya çalıştım sabah ama çok canım yanıyor bir iki bastırınca fışkırıyor sonra bıraktım çok acıdığı için. Eczaneden emzirme için ilaç almıştım onu kullandım içinde iki tane çıkıyor ilaç birini çarşamba içmiştim birini de bu çarşamba içicem bitecek