sadecoffeee Kuzucukumsu memorialde çok iyi bi doktor var ismini öğrenirim isterseniz.Annemi götürmüştük bizde.Birde yüz felci tam olarak inmemişti ama sürekli yüzü kayıyordu direk hacamat ve sülük yaptılar geçti
Kuzucukumsu sadecoffeee merhabalar şimdi daha iyi annem fizik tedaviye başladı nörolojiye gitti.. konuya bir sürü cevap gelmiş sizin bildiriminizle gördüm öncesinde görmemiştim.. sülük yazmış kızlar. Bir de onu araştıracağım.. teşekkür ederim 😍
sadecoffeee Kuzucukumsu çok şükür Allah dahada şifasını versin inşallah :) sülük hacamat kesinlikle gidin düzenli olarak