balkizlar g5 denildi zaten g6 son evresiymş ama şuan g3e düştü aşama olarak düz dururken belli değil sarkma yok ama göz kırpma ağır gülümsemede dudak yok kalkmıyo işte yani ilk haline göre iyi ama hala var kortizon aldım egzersizler yaptım ama ne kadar etki etti etmedi mi etmş hali bu mu, bilmiyorum şuan sülük, vakumlama(kupa) akupunktur tedavisine başlıycam işte bakalım umarım geçer 3 ay oldu gebeliğin son ayında başladı sizin nasıldı geçti mi