Orenda_ SiprayiL Bizim de çok kireçli o zaman parlak alayım bende kanki görüntüden ziyade temizliği çok önemli tam istediğim renkler benimde teşekkür ederim kuzum güle güle kullanmayı nasip etsin Rabbim hepimize🙏🏻🥰
ElisaninAnnesi_ SiprayiL bence 2.ci olanı seç daha güzel ve hoş görüntüsü var fakat temizliği düzeni zor olur sürekli düzenli tutman lazım güle güle kullanın😊
rana0234 İkisi de çok kalabalık geldi gözüme,tercih meselesi tabi,hangisi daha çok içinize sindiyse 😍🌼
rana0234 SiprayiL o şekilde daha güzel gözükebilir o halde,hem rahatsız etmez hem de ferah olur,rica ederim güle güle kullanın şimdiden🙏🥰
Hazom SiprayiL üstteki çok kalabalık görünüyor. İkinci daha sade derli toplu. Şöyle uzaktan bakınca derli toplu görüntüyü severim ben. Modası ikincinin de geçmez bence beyaz hep modadır 😎 ikinci diyorum 🦦
papatyagibi SiprayiL Ben üstünü dolaplı veya cok raflı tercih etmezdim. İki tane raf. Altı dolap. Sade olsun ferah olsuncuyum. İkiside karışık geldi gözüme
SiprayiL papatyagibi yerim geniş özellikle kahve dolabı için ayırdığım yer var o yüzden çok da minimal bir şey istemiyorum mutfak dolabım açık renkli ve sade olacak ama kahve köşesini daha gösterişli istiyorum açıkçası, aksesuar ve eşyalar göz yoruyor onları azaltmak gerekir tabi ki 🥰 teşekkür ederim yorumun için