Betelgeuse_ SiprayiL 1. Görsel kahve köşesi gibi değil normal tezgah üstü gibi duruyor. Ikincisi çok hoş ama 😍
Nova SiprayiL Bence 2 yaptıracak mısınız? Hazır mı? Fiyatlar nasıl acaba? Ben de araştırıyorum bir süredir de merak ettim.
SiprayiL Nova yaptıracağız bugün ölçü almaya geldiler ama tek kahve köşesi olarak fiyat vermezler sanırım çünkü mutfak dolabı banyo dolapları falan da var🙏🏻 öğrenirsem haber ederim yine de
Orenda_ SiprayiL Kesinlikle aşkom ya banyo fayansı için ne aldın neye karar verdin mata bayılıyorum ama temizlik açısından bende bilinmezdeyim
SiprayiL Orenda_ aşkım ben de mat beğeniyordum ama çok önermediler özellikle de sulariniz kireçliyse çok sıkıntı yaşarsınız dedi kadın Şöyle ikili kombo yaptım bir tık renkleri açık çıkmış ama antrasit gri tonları
gg3848 SiprayiL bence 2 numara çok güzel bir de bence içi görünen cam dolapların kullanımı zor her zaman çok düzenli olmanız gerekiyor yoksa çirkin görünüyor birde sanki kahve köşesi değilde normal tezgah gibi duruyor ay ben alttakini beğendim özetle🙈
Orenda_ SiprayiL Bizim de çok kireçli o zaman parlak alayım bende kanki görüntüden ziyade temizliği çok önemli tam istediğim renkler benimde teşekkür ederim kuzum güle güle kullanmayı nasip etsin Rabbim hepimize🙏🏻🥰