berilinannesiii ay neyi kafaya takıp da kendini üzüyorsun ? Annelik sadece ona anne sütü vermekle bitmiyor . Bebeğim 3.5 aylık. Sütüm o kadar az kiiii üstelik bebeğimde memeye bayılıyor ama gel gör ki süt anca bir öğününe yetiyor . Hastanede mama başladık . Sonra sarılık oldu derken yatma seviyesine kadar geldi . Lohusalıkta her gün ağladım . Şuan salakmışım diyorum . Yapıyorum mamasını o mutlu ben mutluuuu . Elimizde olan bir şey değil ki hiç üzülme hiççççççç . Üstelik mama içerikleri gelişti artık