Canım ben bu durumda neler yaşadım neler. Bebeğim 3 günlüktü evimi terk ettim. Çocuğum zaten emmiyordu eve ücretli hemşire tuttuk tövbe yok almıyor. Benim psikolojim zaten gitti hem lohusayım ben aile problemim var hem kızım emmiyor. Sürekli sağarak verdim ama oda bi yere kadar hep prizin paşında bekliyordum artık dedim mama vereceğim mama verdim. Çok kafaya taktım çok ağladım dertlendim. Sütüm de çok fazlaydı. Sana diyeceğim şimdi ki aklım olsa takmazdım 2.ye hamileyim bu ister emer ister emmez hiç kafaya takamam. İlk kızım emmedi diye göğüslerimde kitleler oldu suan çok ağrı yaşadım mastitler oldum eğer bilseydim bi genel cerraha gider durumu anlatır ilaç kullanırdım öyle sütümün çekilmesini beklerdim.