beyzzsenturkk_ ya bizde ekstra bişey olmadı açıkçası. Daha üst kalite mamalar da var tabi alt kalite mamalar olduğu gibi ama onlara yetişemeyiz bütçe olarak nd proplan royal canin hills falan bunlar aşağı yukarı aynı kalitede diye biliyorum benim kedim 4.5 yaşında uzun zamandır proplan kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamadık dediğim gibi kısırlaştıktan sonra aşırı kilo da yapmadı bizde