beyzzsenturkk_ veterinere götürdük pire için ilaç yapılacaktı tartıda kilosu çok az geldi 750gr olsa yetişkin ilacı yapıp kökten çözecekti ama bebek ilacı yaptı onun yerine ve 2 hafta sonra tekrarlamamız lazım pire dışkıları cok pire cok dedi ki ilacı sıkınca hepsi meydana cıktı. bize kilo almasını sağlayın biraz toparlasın sakın yıkamayın hipotermi geçirebilir çok küçük dedi. şu an öylesine bi mama aldım whiskas sanırım ama mama değiştirmemizi söyledi. nasıl bir mama almalıyım kilosunun yükselmesi icin cunku gercekten zayıf kalıyor mama yemeye alıştı açıldı artık oyun oynuyor ben henüz hangi mamayı alacağımı bilemedim proplan mı yoksa royal canin mi almalıyım bi de ekstra yapabileceğim bir şey var mı? hatta chatgptye de sordum kuru mamasına somon yağı koyarsam daha besleyici olabileceğini kilo aldırabileceğini söyledi sizce kullanmalı mıyım? 2. ilaçlama icin sizce ne zaman gitmeliyim? küçük olduğu için sadece enseden yapabiliyorlarmış kilosu ve bağışıklığı kaldırsa komple ilaçlama yapılacaktı pireler ölmeye başladıkça kendine gelmeye başladı gofretim🥹
beyzzsenturkk_ beyzzsenturkk_ bir de son olarak ben bi mama kabı aldım o anlık plastik olanlardan ikili olanlardan hani ama şu an çelik almam gerekir mi? mamayı ayrı suyunu ayrı bi kaba koyuyorum ekstra tabak aldım ama dediğim gibi sert plastik 🥺
buseviim beyzzsenturkk_ whiskas zaten içerik olarakta iyi değil proplan öneririm hem daha iştahlı yiyorlar daha çok yiyorlar genelde onun harici internetten biraz araştırıp vitamin takvileri yapabilirsiniz. 2. Belim ocin bı tarih vermedi mi veteriner?
Gizmokzilla beyzzsenturkk_ proplan kesinlikle önermiyorum. Eşim veteriner o direk böbrekleri yoran maddeler içeriyor içerisinde. Biz pro nutrician kullanıyoruz memnunuz. Tabak olarak da ben porselen kaselerim vardı evde onları kullanıyorum çünkü plastikler zararlı cidden. 💐
mero_81 beyzzsenturkk_ purina one güzel kilo aldırıyor. Ensesine az bişey sarımsak sürün yada karbonat 20 seneye kedilerle büyüdüm diyim şuan ikisi annemlerde biri bende bizde sokaktan aldık ve pire sorunu vardı ozamanlar tabi vet güç yetmiyodu annem hep öyle yapardı
buseviim beyzzsenturkk_ çelik değilde porselen mama kabı öneririm çelik ısı dengesini bozuyor suyu çok soğuk olabilir
damlaozzz beyzzsenturkk_ Ben evde iki tane hiç kullanmadığım ikili büyük porselen kasem vardı onları kullanıyorum çelik kaptan daha çok sevdi daha çok su içiyor varsa sizdede öyle kullanabilirsiniz mama içinde proplan yavru kedi mamasını tavsiye ederim 😊
beyzzsenturkk_ buseviim 2 hafta sonra gelebilirsiniz dedi su an yürüyen bisey görmedim cok fazla ama yüzünüzü cok rahatsız ediyorlar o yüzden ne kadar arayla kaç tane yapılmalı sormayı unuttum. mamayı da kediyi alırken o an marketten buldum aldığım kişi de reflex kullanıyormuş ama veteriner daha iyi bir mama kullanın diyince sormak istedim
buseviim Gizmokzilla yaa onu bilmiyordum bak. Bonicibo kullanıyorum ben kedime 8 yıldır kısır kedi maması olanı bunun hakkında bir bilginiz var mı acaba iyi mi?
beyzzsenturkk_ Gizmokzilla içeriğini bilmiyorum bende bir de hill’s varmış sanırım royal ile onun arasında kaldım. dediğiniz mama yavru kedi için kilo alımında işe yarar değil mi🫶🏻
3kedili2bebekli beyzzsenturkk_ Royal canin kitten kullanabilirsiniz whiskasi sokak hayvanlarına bile vermeyin çok kotu, mama kabı porselen su mama kum birbirine yakın olmasın doktorun dediği gibi 15 gün sonra gidin baya toparlanmış olur mamasini tepeleme doldurmayın az doldurun bittikce ekleyin mama bayatlayan bir şey
beyzzsenturkk_ 3kedili2bebekli o kadar kötü mü içeriği ya.. internetten almayı düşünüyorum ama orjinal midir güvenemedim🙁
yagmur35yy beyzzsenturkk_ royalin mamasida güzel diyorlar deneyin isterseniz aslında veteriner yönlendirme yapması lazım mama için filan
beyzzsenturkk_ yagmur35yy royal ve proplan biraz daha uygun fiyatlı dedi aslında kuru mamadan devam etsin dedi burda kuru mamayı dişi kesmez demişlerdi o yüzden arada kalmıştım bir de hills sanırım baya iyiymiş bu konuda biraz toparlanana kadar en iyisini alayım diyorum vet sonra normale dönebilirsiniz dedi
babygirlandcatmom Proplan öneririm👌🏻 bu arada benim de 5 kedim var yavrular aşısız olduğu için kendiliğinden pirelenmişti, pire Bitek kedide değil çoğunluğu evde oluyor haberiniz olsun biz 2 kez evi ilaçlattık hatta gece benim üzerime bile sıçrıyorlardı
beyzzsenturkk_ babygirlandcatmom hiç evde denk gelmedim ya da bizi ısırmıyorlar zaten size tutunamaz dedi veteriner sık sık evi süpürün yattığı yeri temizleyin ve tarayın dedi ama sanki tarayınca yüzeye çıkmıyorlar küçük siyah siyah tozlar dökülüyor sürekli onları temizliyorum kilo alırsa yetişkin ilacı yapacaktı o daha iyi temizliyormuş o yüzden kilo aldırmaya çalışın bu şekilde tamamen yok olmaz dedi
gizematadeniz beyzzsenturkk_ nd marka kullaniyoruz biz 5.5 kg kedimiz 😂ama erkek kediler iri oluyo ondan tabiki. Ama nd guzeldir tavsiye ederim
beyzzsenturkk_ gizematadeniz yavrular icin uygun mu yani bazı mamalar kısır kediler icin ayrıymış onu bilmiyordum yeni öğrendim. kedinize de maşallah🧿 biraz kilo alsın da pire icin daha etkili bir aşılama yapalım diye uğraşıyorum pireler ölmeye başladıkça kendine geldi resmen hayvanı yemişler ya
3kedili2bebekli beyzzsenturkk_ evet malesef cidden kötü internetten çok riskli ben aldım sahte çıktı senelerdir kullandığım için fark ettim gönderen firma bile şaşırdı
canmanayvesuyu beyzzsenturkk_ benim kedimin de küçükken kilo sorunu vardı çok zayıftı Vet bize nd marka önermişti onunla güzel kilo aldı hatta sonra bıraktırdı bu kediyi sporcu yapmıycaz diye protein oranı fazlaymış 😂
beyzzsenturkk_ canmanayvesuyu peki nereden alıyorsunuz mamayı? internet üzerinden alsam diyorum fiyatı değişmez diye düşünüyorum ama
beyzzsenturkk_ canmanayvesuyu biri de proplanın içeriği çok kötü yazmış.. siz herhangi bir sey gördünüz mü cunku bazı mamalar tüy dökümünü arttırıyormuş sanırım