Nazli7 küçük atak döneminde mi uyumuyor acaba geçici bir süreç mi bu geç uyuması. 3.5 yaş çocuklarımın arası ilk 6 ay yıkıklardaydım kimsemde yoktu büyük çocuğuma ilk defa sesimi yükseltmiştim ve ihmal ettim. Bu süreçler zor geçiyor ama sonra düzeliyor bence yanınızda dursun küçük bebeğiniz uyuyunca gel seninle film izleyelim oyun oynayalım birebir vakit geçirin bu şekilde. Beraber kek yapın mesela birebir vakit geçirin mutlaka. Yoksa içinde hep taşıyacak o boşluğu. Kızım okula başlayınca olur olmaz sürekli ağlıyordu en sonunda rehberlik hocası bunu önerdi aslında ihmal edildiğine üzüldüğü için ağlıyor demişti.