papatyagibi A25aa95 Cocuklara saglıklı atıstırmalıklardan alıyorum. Kendimize soguk kahve, enerji icecegi falan. Cekirdek alırız. Su zaten. Yani vakit öldürürken yenecek seyler. Doymalık degil. Acıkınca dinlenme tesisi, restoran falan duruyoruz.
A25aa95 papatyagibi biz okadar uzun yola gitmiyoruz dinlenme tesisi falan olmuycak yani ama ogleye dogru yola cıkacagmz icin yemek vakti yolda olucaz dönustede elbet acıkrz yoldan marketten aldgmz seylerle biz doyarzda cocuklar icin doyurmadgni düşnyorum içim rahat etmiyo en guzeli benim yaptıklarm
cokbilmismom A25aa95 kendimiz için hiç yolluk yapmam yolda geçtiğimiz yerlerin yemeklerini yemeyi severiz o yüzden hiç ugrasmam. Bebeğime de muz, meyve püresi(evde kendi yaptığım) yoğurt, termosa çorba yada sevdiği bir yemek.
A25aa95 cokbilmismom okadar uzun yola gitmiyoruz ama evden cıkacagmz zaman ogle yemegi vakti olucak donustede yolda acıkrz diye hazrlıyorum hani yolda dinlenme tesisi falan yok okadar
A25aa95 taa ay yok ya benim icim rahat etmiyo hele çocuklar icin bi gece onceden baslyorum hazrlga bende esimde pek sevmeyiz dısarda yemegi cocuklarda alışmadı icecek falan icmezler hic ondan herseyi kendm yapyorum üşenmiyorumda seviyorum bu hazrlgı
sanli17 A25aa95 börek zeytin ekmek köfte patates içecek termosa çay sıcak su kek falan yapar koyarım canım ben