A25aa95 Kizlar araba yolculugunda yanınzda yolluk neler götürürsünüz kendiniz ve çocugunuz için yiyecek neler hazrlarsnz fikir olsun banada
Yasirefeninannesi A25aa95 genelde içeçek alır eşim pet bardak kuruyemiş cips çikolata aşka ağzı boş kalmaz muz alır bende poğaça yada börek yaparım kahvaltılık koyarım saklama kabına öyle 😀
badesmommy A25aa95 kendimize poğaça kek sandviç kahve termosta. Çocuğum da daha 7 aylık meyveli yoğurt yapardkm çorba alırdım bir de elinde yemeye bisküvi
-Ozge- A25aa95 Uzun yol ise kuruyemiş,meyve,poğaça,kek,içecekler birazda abur cubur Normal kısa mesafe mesela hafta sonu gezmesinde arabaya mutlaka cocuk için meyve koyuyorum
A25aa95 Yasirefeninannesi ya bizde abur cubur yok cocuklara ogle yemegi ne koysam bilmiyorm kendimizede acıkrz mutlaka börek düşündm ama az gelir
A25aa95 -Ozge- uzun sayılir ama bizde aburcubur hazır icecekler falan yok ben evde yaparm ne yenicekse ondan baya düşünüyorum
surprizbebe A25aa95 köfte yapabilirsiniz ekmek arası yenir domatesle falan. Sarma olabilir börek yanına. Kek kurabiye olur. Termosa çorba koyabilirsiniz
surprizbebe A25aa95 köfte yapabilirsiniz ekmek arası yenir domatesle falan. Sarma olabilir börek yanına. Kek kurabiye olur. Termosa çorba koyabilirsiniz
oglumubeklerken A25aa95 börek poğaça falan yapın yanına da bi kek yapın kolayından yanında icecekle gayet iyi gider meyve vs de olur atıştırmalık niyetine
-Ozge- A25aa95 İçecekler bizim için zaten yani uzun yolsa mesela eşime enerji içeceği kahve vs. Abur cuburda uzun yolda çocukları oyalamak çokta kolay olmuyor ihtiyac duyuluyor ben geçen yaz bu şekilde gitmiştim 12 saatlik bir yola çünkü yaz günü olunca ev yapımı ürünleri muhafaza etmek çokta kolay olmuyor
A25aa95 surprizbebe aynen bende şuan köfte ekmege karar kıldım bizim için ama çocuklara nasl yapıcm onu düşünyorum kofte ekmek ellernde yiyemezler benim yedirecegim sekilde yapmam lazm onlara
oglumubeklerken A25aa95 saklama kabına köfte koyun elinizde yedirirsiniz, büyük olan makarnaları iyi oluyor köfte yanında onu da bi saklama kabına koyabilirsiniz çok uzun saat sonra yedirmeyecekseniz
peri001 A25aa95 Termosa çorba koyuyorum salatalık çok seviyor onu alıyorum yanıma mücver yada bebek keki olabilir pols kuru meyve yada muz çilek kefir yoğurt alıyorum hangisi varsa tarım kredide siyezli çavdarlı prinç patlağı var atıştırmalık onu da çok seviyor onu alıyorum sarma börek nadiren de simit yediği oluyor
taa A25aa95 biz sadece su aliriz yanimiza onun haricinda herseyi disardan alir yeriz eşim kahve bile yaptirmaz termosa disardan alırız der 🙊
oglumubeklerken taa Ay zaten en mantıklısı o var ya 😅 çocuk için evden birşeyler koymak mecburi oluyor ama kendimiz için bizde aynıyız, karnımız acıkır durur yeriz ya da bi benzinlkten birseyelr alırız yani. Artık oğlum da büyüdü çok şükür bu yaz bizde evden yemek taşımaya son vericez inşallah 😅
A25aa95 taa ay yok ya benim icim rahat etmiyo hele çocuklar icin bi gece onceden baslyorum hazrlga bende esimde pek sevmeyiz dısarda yemegi cocuklarda alışmadı icecek falan icmezler hic ondan herseyi kendm yapyorum üşenmiyorumda seviyorum bu hazrlgı
Btlml Öğle yemeği niyetine tok tutucu bi çorba(mercimek gibi)sıcakken kavanozlayın ılıklaşınca direkt ondan içilir kaşık kullanmadan ben öyle yapıyorum.sıkıldıkça yemeleri için de börek demişsiniz o olur kek olur meyve olur.