babyisleeping merveee12 anne sütü + mama. Başka çaresi yok maalesef. Bebiş aç kalmayacak sürekli tok olacak eğer seviyeniz çok yükselirse hastanede 1 gece yatış verip fototerapi görürsünüz 1 gece de düşüyor başka türlü geçmiyor maalesef
ttonfire merveee12 evdeki ışıklarınız beyaz ışıksa ışığı açıp altında yatırın. Bana hastanedeki bebek hemşiresi öyle demişti. Hastaneye yattığında biz de aynı frekansta ışık altında yatırıyoruz tok tutuyoruz farklı bir şey yapmıyoruz demişti.