nurrr126 Hayır çok uzun bir zamandır grip geçirmedim anlamadım Neden böyle oldu çok stres yapıyorum Kafaya takıyorum ondan mı böyle oluyor bilmiyorum kafaya taktıkça nefes alamıyorum belki de hiçbir şey yok ama ben kendime dert ediyorum çünkü yoğun panik atak hastasıyım cildiyeye de randevu bulamıyorum ne yapacağımı da bilmiyorum