vecihi eceada34 bizim de aynı durumumuz vardı. Bilirubin 26 ile yoğun bakıma yattı, 5 gün sonra değeri 9’a düşmüş şekilde taburcu olduk. Evde ise sık emzirme, mama takviyesi yaptık. Ekstra olarak bolca güneş ışığı.
112canan112 eceada34 bu kan uyuşmazlığı değil tam tersi olsaydı kan uyuşmazlığı olurdu.. sizin ki düz yenidoğan sarılığı.. benim bebeğim negatif ben pozitifim
eceada34 112canan112 doktorların söylediğine göre söylüyorum kan uyuşmazlığı sarılığı deniyor buna da tam olarak 😄 fark etmiyor anne pozitif veya bebek pozitif bizde abo uyuşmazlığı var
112canan112 eceada34 sık besleyin eğer süt yetmiyorsa her saat başı düzenli besleyin bilirübin idrarla atılıyor.. ne kadar iyi beslenirse o kadar çabuk ataltır
112canan112 eceada34 kız bu doktorlar niye sürekli değiştiriyorlar😂 kan uyuşmazlığı sadece annenin negatifliğinde olur.. oğlumda sarılık olunca bir ihtimal uyuşmazlık mı acaba desiğimde biri prof diğeri çocuk uzmanı ikisi de tam tersinde uyuşmazlık sarılığı olurdu bu düz yenidoğan sarılığı demişlerdi.. sağlık personeli olmama rağmen neye inanacağımı şaşırdım.. siz sık sık besleyin bebeğinizi biz bi günde atlattık elhamdülillah tamamen silinmesi biraz uzun sürüyo ama bir günde 4 birim birden düşmüştü bilirübin değeri
112canan112 eceada34 şekerli su denemeyin sakın şimdi değilse bile ilerde metabolik hastalıklara sebep
112canan112 eceada34 süt ilk başlarda tam inmemişti zaten 3saatte bir sağım yapıp onun tamamını veriyordum sonra 1saat sonra mama beriyodum hekimimizin biri tabiri caizse kusana kadar doyurun demişti tabii biz belli ml dışına çıkmıyoduk atıyorum sütüm ne kadar çıktıysa onun hepsini bir saat sonra 90 ml mama bir saat sonra tekrar mama bir saat sonra tekrar süt gibi gibi
Mervecs eceada34 merhabalar öncelikle geçmiş olsun aynı durumu yaşadım maalesef bebeğim hemen hemen 1 aya yakın yoğunbakımda kaldı kolay geçen bir şey değil yani normal sarılıktan biraz fazla sürüyor değeri hep sınırdaydı oğlumun 20-21 arası. O zamanlar bende çok araştırdım ama gerçekten anne sütünden başka hiçbir şey fayda etmiyor neler denedim ama o günler de geçiyor siz içinizi ferah tutun o mavi ışık tedavisi ve emzirmek tek çare değerler düzeldikten sonra da o sarılığın gitmesi zaten biraz sürüyor oğlumun gözleri bile 2-3 ay boyunca sarıydı ama çok şükür atlattık darısı size Rabbim şifa versin bir an önce inşallah ❤️
eceada34 Mervecs bende sık sık emziriyorum üstüne mama takviyesi yapıyorum doktorlar öyle söyledi artık evde devam ediyoruz güzel dilekleriniz için teşekkür ederim Allah herkese şifa versin inşallah ❤️