eceada34 bizim de bebeğimiz kan uyuşmalığı yüzünden sarılık yaşadı. Hastaneden taburcu olamadan 2. Ve 3. Gün fototerapi aldı. Değerleri düşünce taburcu olduk. Tekrar kontrol ettirdiğimizde sınırda çıktı. Yoğun bakımda fototerapi alacak dediler, ama sınırda çıkınca almadılar. Sonra tekrar kontrole gittik. Bu sefer yoğun bakım sınırının altında çıktı, bundan sonra da kontrol ettirmenize gerek yok dediler. 1, 1.5 ay rengi sarıydı. Bu süreçte en önemli şey beslenme. O şekilde düşüyor bilüribin.