merveipkknn asilsmom_ damla damlatmadan fotograf makinesi gibi biseyle iki mt uzakliktan numarasi olculdu gozunun 20dk sonra tekrar ayni sekilde olculdu sonra doktor gozune mercek ve isik tutarak bakti baska bisey yapilmadi
huma216_ birbebekannesii_ bizde 3 ayinizi bitirdik canım bizde hala gitmedik randevuda bulamıyorum normal göz doktoru dediler
ayseayliz birbebekannesii_ Biz 6.ayda normal göz doktoruna götürüp muayene ettirdik. Çocuk için özel bir göz doktoru yok diye biliyorum bende
GKM birbebekannesii_ ilk muayene 6-9 aylıkken öneriliyor. Normal göz doktoruna randevu alıp gidiyorsunuz.
patlakprezervatif birbebekannesii_ 40 günlükken götürdüm. Şehir hastanesinde takipliyiz orada yenidoğan göz polikliniği vardı
ayisit birbebekannesii_ ilk 2 aylıkken gittik göz doktoruna şimdi de önümüzdeki ay gideceğiz (13 aylık)
Esraesra08 birbebekannesii_ 6 aylıkken birde 1 yaşında götürdüm zaten doktor söylüyor ilk götürdüğünde bir daha ne zaman götürmen gerektiğini dünya göze götürdüm ben çok ilgililer direk göze alıyorsunuz zaten