birbebekannesii_ gulummmmmm biz hiç götürmedik 10 aylık hangi alana randevu aldınız göz hastalıkarı mı çocuk için ayrı mı
gulummmmmm birbebekannesii_ Yenidogan doktorumuz yonlendirmisti çocuk göz polikliniğine öyle gidip hastaneden randevu almıştık , İlkine girdikten sonra 2.ye randevu verdiler Yani özellikle almadık
Beraninannesii birbebekannesii_ Çocuk göz var mı bilmiyorum ben DünyaGöz Hastanesi’nde normal polikliniğe götürdüm sonra astigmat çıkınca aynı hastanede prof.a götürdüm
birbebekannesii_ eliiifogz galiba normal göz Doktoruna alcaz randevuyu çocuk göz yok randevu alacağım hastanede inşallah bakar
merveipkknn Ayinda goturduk gec kaldigimizi soyledi doktor 3. Ay gibi ilk muaynehe gidilmeliymis damlali muayne yapiyolarlar miyop cikti kizimin gozu 6 ay sonra kontrole cagirdi normal goz doktoruna gittik cocuk icin ayrim yok