Bir de ne kadar doğru bilemem ama hamilelikte vücudun dengesi alt üst oluyor. Vücut hamileliğe hazırlandığı İçin hormonlar değişiyor bilemiyorum emzirmek tıbbi açıdan sağlıklı mıdır? Kızım 10 aylıkken bırakmaya başladı emmeyi, ben tabi hamile olduğumu bilmiyordum. Tadı değişti galiba çünkü ağzını buruşturuyordu hep. Sonra denedim ama hiç almadı.