9 ay emmiş bence bu kadar duygusallığa girmeyin yazık, üzüldüm diyenler var moral vermek yerine. Bende kızım 10 aylıkken sürpriz bir gebelik yaşadım. 12 ay emdi yani hamileyken ilk 2-3 ay Sonra kendi bıraktı. Eğer doktorunuz 9. Ayda kes diyorsa maşallah yani bana ilk 3 aydan sonra emzirme demişti.