[silindi] KendiEvimdeDeplasmandayim oo 60 tlye yatak alabiliyormuşum demek ki diyip kahvesini içmeye gitmiş 😂
kimbumadam [silindi] Ay geçen yaşadım kızımın oyuncaklarını koydum 30 parça vardır 2500 e Adam diyo ki sıfırını alırım bu paraya Nah alırsın İçinde fisher köpekçik tırtıl telefon var bi kere
semosderler [silindi] aşko senin iyimiş ben 9000 e sıfır ayarında ürün koydum 1,500 olur mu diye soruyorlar 🤦♀️
kimbumadam [silindi] Erkekti sinir oldum dedim siz anlamıyosunuz bu işlerden sanırım eşiniz gelsin😂 Dolapta da üstü fiyata koyuyorum hep nasılsa dip fiyat isteyecekler diye
semosderler papatyagibi valla bildiğim olsa vereyim çokta öyle hediye ettiğim olmuştur ama bazıları yazarken bile sanki zorunluymuşsun Gibi davranıyor o zaman deli oluyorum
[silindi] kimbumadam hahahah sen git karın gelsin 😂 yukarda yazdığım git sıfırını al o zaman lafı sizde cuk otururmuş 😅
Meri-Mel [silindi] Öğrenci olunca üzülüyorum ama dolandırıcılık da aşırı arttı yani fiyatı belli olsm şeye de pazarlık yapma artık hak veriyorum size ☺️