[silindi]
Zaten canım asla hesap ödetmiyordum.
Cünkü bana o zamanlar müstakbel kayınpederimde sürekli harclık veriyordu falan.
Rahat durumdaydım. Geziyorduk yiyorduk iciyorduk ben hallederdim hep. Ama güzel günlerdi. Cebimizde paramız var yok demeden doyasıya gülüp egleniyorduk. Enerjimiz hic bitmiyordu hiiic. Gece sabaha kadar eglenip ertesi gün okula gider cıkısta da bir seyler yapardık. Kalmadı bende artık öyle bir enerciii 😅