ZeydsMom Aslında bende atak falan takip etmiyorum ama bu forumda o kadar çok okudum ki 4.ay şöyle 4.ay böyle diye insan ister istemez farklı düşünüyor.Dediğin gibi önceden atak mı vardı bebekler büyüdükçe huyları değişiyor günden güne bile farklı olabiliyor ,konuşa bilse de ah derdini anlatabilse .Oğlumun derdi bence damakları ile oral dönemi de başladı salyamız azaldı ama o el sürekli ağzında rahatsız olduğu belli ama tam kestirmesi tabiki mümkün değil.🥹