Gokturkmom sebebsiz degil iste o 😄 surekli kucak istemesi gayet normal. Kac yildir bu hayattasin hala adaote olamadigin uykunu kaciran seyler var. Korktugun seyler var. Sarilma ihtiyaci duydugun gunler anlar var. O da daha yeni dunyaya goz acmis bi can. Suda karanlik bi ortamdan cikmis bide yalnizken bu kadar kalabalaik karisik bi dunyaya denk gelmis. Ve konusamiyir kendini aglamayla ifade ediyor. Mesela buyudukce konusamasa bile kendisini bi seklde ifade ede bilecek bi yolun bulacak. Benimki simdi bagiriyor mesela 😄 uyumak istemiyor bazen diyelim niye sebebsiz olsun. Buyuyor kesf ediyor yeni seyler ogreniyor ve uyumak istemiyor tabiki. Beslenmek istemiyor. Herseyin bi sebebi var aslinda. Gaz dis buyume kesf etme sarilma ihtiyaci seni isteme. Biz bile bazi geceler uykuya gecemiyoruz ay dun gece don don saat 3 tu ben uyuyamiyordum. Oylece donuyorum ama bebek ne yapsin aglayip uzerine dikkatleri cekmeli ki birisi onu alsin kucagina.