naznasel egemenalp sizin daha çok küçük tabi ama benim kızım 4 aylıktan beri uyumayı sevmiyor halada sevmiyor yani onları öyle kabul edeceksiniz doktor dedi sadece öğle uyutma dedi bu aralar grip biraz düzelsin dediğini yapmaya çalışacağım
someone123 naznasel evet 1 ya da 1.5 saat uyuyor bize de uyutmayın dedi ama o zaman da o kadar hırçın oluyor ki… birde gece daha cok uyandı o zamanlarda. Mecburen uyutuyorum
naznasel someone123 bizim ki hırçın olmuyorda sadece mesela uyutuyorum gece 4 saat uyuyup geri uyanıyor çok uyumuş gibi bir enerji var biziin. 30 dakika bile uyusa ona yetiyor yaa erken uyandırmayı denediniz mi bizim bu ara grip oda etkiliyor aslında
guneslina naznasel Instagramda bir cocuk doktorunu takip ediyorum dr.rifat can öztürk pronight diye bitkisel bir damlayı öneriyor bir araştırın isterseniz bunu deneyebilirsiniz