Benim de bebeğim 4. ayından beri aynı anlattığınız gibi. Şuan 26 aylık ve gece defalarca kez uyanıyor. Emzirmeyi coktan kestiğim halde üstelik. O damlayı bize de çok kişi söyledi fakat o damla sadece ilk uykuya geçişte işe yarıyor. Yani sürekli uyanmaya devaö ediyor. O yüzden boşuna kullanmayın. Uyumayan bebek uyumuyor. Bir sürü doktora gittik bazı bebekler uykuyu sevmez dediler