merve_123 hayır yürüteç ile alakası yok bende kullanmadım 14 aylıkken yürüdü çok gayretli becerikli bebeğim ama geç yürüdü ve gayet emin adımlarla yürüdü. Yürüteçten sonra bacak şekilleri ve yürüme şekilleri çok değişik bebekler olabiyolar sıralıyorsa kendini desteksiz tutmaya başladıysa gerisi gelir ama 18 aya kadar normal