Betul_12 merve_123 üzülmeyin lütfen ben o kadar çok araştırdım Kİ 15 bazen de 18 aya kadar Değişebiliyormuş ve bunu hiçbir şeye bağlamayın bebeğinizin yapısı ile alakalı yetişkinler nasıl bir değilse çocuklar da Bir olmazLar Naçizane fikrim bir de yürüteç konusunda fikir ayrılıkları var bazı doktorlar katiyen doğru bulmazken bazıları İse tavsiye ediyorlar
Hohomoromu merve_123 bence çok bağlantılı değil yürüteç kullanan bebek yürür ve ya yürümez biraz bebeğin kendisiyle alakalı bi durum 18. Aya kadar bebeklerin yürümemesi normal yürüteçten değildir hatta doktorlar önermiyor yürüteci bebeklerin yürüme gelişimini geciktirdiği ve ev kazaları için önermiyorlar
[silindi] merve_123 hayır kesınlıkle yurutece baglamayın bende oglumu yurutece koymadım ve 9 aylık yurudu bu cocuga baglı olan bısey
Farahzeynep merve_123 kız yürüteç kullanmadım, kızım 10 aylık, 1 haftadır 5-6 adım atıyor. Yürüteç bebekleri ayak ucunda basmaya yönlendiriyor. Yani bebeğinize yürüteç kullansanız da yürümeyecekti.
nazo58 merve_123 yanlış canım senin gibi bir çok anne var kullanmayan.. zamanı gelince yuruyecektir sabret...
SevNurRel merve_123 Hiç yürüteç vs şeyler kullanmadım.9 aylıkken sıraladı 10 buçuk aylıkken de tamamen yürüdü. Aksine daha zararlı bi şey. Yürümemesi de normal ayrıca daha hazır değil demekki. Sıkmayın canınızı bi bakmışsın peşinden koşuyosun
Dilekagrgn merve_123 yürüteç kullanmadık 10 aylıkken yürümeye başladı bebekle alakalı bir durum her bebek farklıdır
Minikkelebek merve_123 valla hiç pişman olma. Asıl yürüteç kullanmak pişmanlığını yaşama. Çevremde ki ne kadar yürüteç kullanan varsa geç yürüdü bebekleri ve balerin gibi bastılar parmak ucunda yürüme sıkıntısı oldu. Ben kullanmadım 11 aylıkken yürüdü çok şükür. Burda sizin teşvikiniz önemli birazda
Tugce0395 merve_123 bnde hiç yürüteç kullanmadım alakası yok zaten doktorlarda hiç bir şekilde önermiyor 9 buçuk aylık yürüdü oğlum maşallahı var hiperaktif kendisi 13 aylık oldu şuan dur durak bilmiyor
Esilaelif41 merve_123 hiç alakası yok yürütece bağlayıp pişmanlık yaşamayın sakın ben hiç kullanmadım yürütec yasına girince başladı yürümeye hiç sıkmayın canınızı elbet yürüyecek hem yürüteç o kadar da faydalı birşey değil doktorlar hiç önermiyor. Siz sabırla bekleyin onun bi zamanı vardır annesi
Deletedmom123 merve_123 Ben de ilk adım arabası kullandım sadece, kızım bir yaşında ve 10 gündür yürüyor. Yeğenime Ablam yürütecek kullandırdı uzun süre parmak ucunda yürüdü, 18 aylıkken de normal yürüdü . Tamamen bebeğin gelişimiyle ilgili bir durum .
nazli_19 merve_123 çevremde herkes kullandı hepsi de yürüyor bende kullandim ilk zaman parmak ucunda yürüyordu şimdi tam basıyor 13 aylik olacak bence yürür destek olun sürekli
Basakburcuanne Yürüteçle ilgisi yok bence çocugun yapısıyla ilgilidir sağlık sıkıntısı yoksa eninde sonunda yürüyecek dert etmeyin bence 😊 çok şükür ki sağlıklı bebişlerimiz
seydaac merve_123 brnim kızım yürüteç kullandı ama 14 aylık yürüdü. Bence gelişimi ile ilgili bir durum, 18ayına kadar yürümemesi normal. Birçok doktor yürüteç yürümeyi geciktiriyor diyor. Brn de geç yürümesini yürüteçe bağlıyorum. Yürüteçte güvenli bir şekilde yürüdükleri için sonrasında cesaret edemeyebiliyor bebekler.
Deletedmom110 merve_123 benim de etrafımda yürüteçe binen tüm bebekler erken yürüdü. Bende 7.5 aylık koydum o yüzden.
Muhammedtrn merve_123 ben hiç yürüteçe koymadım. 1 yaşında yürüdü bence yürüteçle alakası yok. Bazı bebekler de bunlar geç olabiliyor. Teşvikte önemli sürekli elinden tutup yürütmek iyi oluyor. Bide düşme korkusundan yürümek istemeyebiliyorlar diye duymuştum
Deletedmom117 merve_123 yürüteçle alakası yok. Benimde oğlum yürüteçsiz yürüdü. Bebekten bebeğe değişiyor bakarsın bir gün ansızın yürür😁
Doruk1 merve_123 Canım bebegimde 2 3 gün sonra 13 aylık olucak daha bacakları tasımıyor ellerinden tutunca yuruyor sadece..Hala yattıgı yerden kendini kaldırıp oturmuyor bile Bence panik yapma 18 aya kadar bir süreç var diyor doktorlar bende bekliyorum bakalım zaten onlar hazır hissettiklerinde herseyi yapıyorlar