hazal3421 valla yemek üzerine olan bişey sorun yaratmaz sanki.Cafe kahveci değil ama yemek olacak insanlar yemeğe herzaman ihtiyaç duyar.Bizim alt kata tavuk kaantçı açıldı iki ay olacak nerdeyse bir gün bile boş kaldığını görmedik bizde iki kez mi ne gittik ilk gittiğimizde milletin bukadar geleceğini beklemiyorduk insanlar resmen açılmamızı bekliyorlarmış demişti.Tavuk yetiştiremiyoruz diyor adam.ramazanda rezervasyonla çalıştılar mesela çoğu kişiye yer yok demişler aklınızda olsun tavukçu açın oh miss memlekette olsak ben bile düşünmedim değil:)