cLearQueen
hazal3421
Aslında nettekiyle aynı fiyatı veriyorsun yani mesela otel 100 bin ama sen ayrıca gidip acentaya da vermiyorsun. Zaten ödediğin 100 binin içinde herşey. Netten alırsan da setura kalır para komisyonunu bölmemiş olur. Aslında komisyon işi her otelin kendi komisyonu var A oteli %7 B oteli %12 komisyonlu. Sen ne satarsan ona göre komisyon alırsın. O şirketle acenta arasında artık. Diyelim sen o ay 5 milyon tl lik satış yaptın. Bütün komisyonlar toplanır ay başı verilir acenta sahibine. Ama uçak biletleri acenta insafına kalmış. Minimum maximum komisyon basabilir. Örnek uçak bileti bin tl mimum 100 lira maksimum 300 lira basabilirsin o da acenta sahibinin cebine girer. Bazen komisyon basmayada bilirsin o tamamen müşteri profiline bağlı.
Bu arada acentadan almak şu açıdan mantıklı gittiğin tatilde ya da uçak biletinde bir sorun olursa muhattabın var ya da anında müdehale ediliyor. Öbür türlü çağrı merkezi ya da netten alınca araki birini bul bir de sürekli başka birine anlat derdini