Gulsum3 yok gibi çok ince bir çizgi var ama olsa bir tık daha rengi belli olur diye düşünüyorum. Kan vermek en net cevap galiba ben de normalde 28 inde olmuşum son 2 aydır. Bu ay daha olmadım. Adetım düzensiz ama bu kadar geçikmesi de düşündüyor🥲 köyde olunca alamadım test. Bugün eşim alsın sabaha yapacağım bakalım benimki ne çıkacak