Good_mother valla yazın aynı şeyi yaşadım. Bu sebeple arkadaşımla aram bozuldu. Oğulları sürekli ekrana bi şey atıyodu benim oğlum da onlara özendi plastik tekerlek attı bizimkinde kaldı olay 🤣🤣 2 hafta boyunca arkadaşıma 2 3 günde bir yazdım. Ne kadara dediler yaptırdınız mı ibana direk atıcam vs gibi. 6 bin demişler arçelik televizyon. Önemli değil atarım dedim. Yaptırın öyle atayım dedim. Belki adam indirim yapar gibisinden. 2 hafta boyunca arkadaşım beni geçiştirdi. Yaptırıcaz falan filan gibi. 2 hafta sonra arkadaşım gündüz mesaj attı cevap verdim 4 saat geçti baktım cevap vermemiş. Sonra telefonum kapandı. Çalışıyorum açamadım. Gece 2.35de girdim eve. O saatte telefonumu açtım. 2.43de bir mesaj. Biz hallettik Gizem sağol diye. Dedim hayırdır yaptırdınız mı ne kadarda söyle atayım diye. Ters ters konuştu. Neyse parayı attım. Neymiş benim önce atmam lazımmış paraları yokmuş. Dedim kaç yıllık arkadaşız önceden söyleseydiniz atardım müneccim değilim nerden bilicem dedim. Lise 1den beri yakın arkadaşımdı bu olay yüzünden küstü bana neymiş ben 2 hafta boyunca hiç sormamışım. Allah şahit mesajlar bile duruyo 2 3 günde bi yazmışım görmezden gelmiş sonra ben suçlu oldum. Akslzpsğs böyle şeylerde bir anda ortalık bulanıyo kalbim hala kırık. 15 yıllık arkadaşımla aram bozuldu resmen. Neyse uzun lafın kısası ağustos ayı gibi 6 bin ödemiştim slspsğsüsüaüaüaüa