Aynı şey bizim de başımıza geldi. Oğlum küçükken arkadaşımın TV sine biberonunu fırlattı. Dediğiniz gibi çizgiler oldu ekranda. Arkadasim onemli degil falan dedi ama cocuk bizim, hata bizim. Gittik aldık yenisini. Oluyor bu tarz seyler.. Sizin çözüm yolunuz mantıklı. Yarı yarıya ödeyip almak. Şimdiden ödeme kolaylığı diliyorum size 😌