9 ay kadar önce bi kaç seans gitmiştim 1000 TL idi fakat gittiğim uzmandan hiç fayda görmedim. Şuan tekrar düşünüyorum hatay mozaik hastanesinde var biri Betül hanım onu denemeyi düşünüyorum gidenler yada online seans alanlar çok memnun. Hamilelik ve doğum sonrası için alanında çok iyi diyorlar