Elvinemine Kizlar ben ilk baslardan beri mama reddi yasadim .7ayda tamamen birakti .sonra anam babam usulu gittik . şimdilerde dis cikariyordu asla yemek yemedi beş gün suyla beslendi desem yeri.kocam gitti kafasindan mama almış 😂kizim mamayi baya sevdi ek gida redi yasiyoruz 10.5aylik
bnbb peramomms pirinç unu, formül mamasından 30 cc ekliyorum, pekmez, bisküvi ve zeytinyağı karıştırıyorum çok seviyo😄 sonra sabaha kadar uyku😄 gece 1 2 kez uyanıyo emziriyorum ondada hemen dalıyo geri zaten
Rabiiul peramomms ek gıda ne kadar yiyor benim kızım sekiz ay 29 günlük yumurta Sarısına tavada omlet şeklinde yapıp veriyorum yarısını anca yiyor gene yanında yoğurt vermeye çalışıyorum öğlen Meyveli yoğurt veya cici bebeli yoğurt veriyorum kraker veriyorum akşam yemeği çok az yiyor çorbadan toplasan 6.07 kaşık alıyor ya ayrı yemek yapıyorum ya bizim yemeklerden veriyorum ondan da çok az yiyor
Elvinemine Kizlar ben ilk basdan beri kaç tane mma deyisdim amma kizim hic birini sevmedi en son 7ayda tamamen birakti .simdi dis cikariyordu ek gida falan yemedi 5gun Sadece su icdi .gitim en ucuz mama aldim simd masalalh onu yiyor 10aylik
Elvinemine notlu canim simdi mamayi 60.90cc sabahlar bide gece uyanirsa iciyor.gunuzler ona ait yemekler yapıyorum onlarla büyüyor artik 11ayi bitiriyoruz
Elvinemine 1771717 bellekt mamasini kullaniyorum .ben Azerbaycan da yadiyorum turkiyede varmi bilmiyorum
1771717 Elvinemine benım bebegım 9 ay boyunca mamayı ıcıyordu 2 haftadır yaklaşık red edıyor ne yapcam bılmıyorm
Elvinemine 1771717 baska bir marka dene canim benim kiz tamamen kesmisdi en son degistim simdide az icciyor amma iciyor cunki ek gida seviyolar doyuyolar
Elvinemine 1771717 ben mama reddini en basindan yasadim heo 90cc iciyordu .5aydan ek gidaya gecince tamamen birakdi.sobra hastalandi ek gida yemedigi icin baska mama aldim sabahlari iciyor oda yine 90.120ccfazla istemiyor.amam onuda diyeyim ki ek gidayla normal kiloyu yakaldik .7ayinda 5kiloydu simdi 11aylik 8kilo
Elvinemine 1771717 ben sabah aksam sizin aylarda olduğum zaman kasik mama veriyordum elma muz falan .sobra corba yapiyordum onu veriyordum.simdide oyle corba yapip veriyorum amam patates falan yemiyordu 9aylikken simdi yiyor omlet veriyorum .biz ne yiyebiliyorsak onada ayrica pisirib yediriyorum.kizima daha Bizim yemeklerden vermedim insallah mayis sonu bir yasi tamam olucak ondan sonra kendi yedigimiz yemeklerden verecegim