Ben 21 günlükken yaptırdım ilkte ağrı kesici vermediğim için biir iki saat ağladı ama sonrasında parol verdim yarım çay kaşığımo rahatlattı uyudu bir dahada ağlamadı şükürler olsun. Hatta sünnetçi bizimkinin yapışık olduğunu söyledi doktora kontrole götürmemiştim sünnet yaparken fark etmişti. Şu an hiçbir sıkıntısı yok hatta ilk başta çocuğum çişini yapamıyormuş tam olarak bezi açarken yapıyorlar ya ordan fark etmiştim sünnet olduktan sonra şelale gibi oldu 😂 ağrı kesici kullanabilirsiniz rahatlatıyor birde ben lokalen sürmüştüm ilkte yakıyor ama geçiyor hemen