İyi akşamlar herkese sünnet tecrubesi olanlardan teselli istiyorum🤲🏻 üç aylık bebeğim bugün sünnet öncesi muayene oldu doktor çok ama çok yapışık dedi açtırmam lazım ama canı yanacak dedi kabul ettik çığlık çığlığa kaldı katıla katıla ağladı işlem yapılırken zor bela oldu ağrısı olursa calpol ver dedi az birşey kanadı açtırma işleminden sonra sünnet kolay geçiyormuş pazartesi sünnet olucak ama oğlum akşamdan beri ayaklarını toplayarak ağlıyor çok ağlıyor🥲 sonra yorulup uyuyor tekrar birdaha ayaklarını sıkıyor ağlarken ve halâ çiş yapmadı mama yiyor ama çiş yok acaba yapamıyor mu bilgisi olan lütfen yanıtlayabilir mi🥲