dilan234 az önce postu yazan arakadaşa cevap verdim ama yorumunuzu görünce yazmak istedim. Kızım 3,5yaşında 11-12 kilo. Sağlıklı doktorlar tüm testleri yaptı benim zorumla ama sonuç hepsi iyi geldi. mama vermek istedim doktorlar gerek olmadığını söyledi. Üstelik perstentilde en dipte gidiyordu sürekli. Önemli olan tabloda nerede olduğu değil, düzenli artış ve sağlığının yerinde olması. Yapıları neyse o oluyorlar.