gunes716_ siz hiç dünyaca kabul görmüş persentil değerlerine girip baktınız mı bebeğinizin gelişimi için? Yüzde kaç persentilde kalıyor çocuk baş çevresi, boy ve kg da baktınız mı? Bence bakmamışsınız baksaydınız bunlara zaten tereddüt etmezdiniz. Ayrıca; bir çocuğun gelişim geriliği sadece kg ile değil baş çevresi ve boy ile orantılıdır. Bebeğiniz yenidoğan döneminde kg ile değerlendirilir ama 6 aylık bebeğin 3 değerlerinin hepsinde 20 persentil sltında çıkarsa gelişim geriliğinden söz edilir. 6 aylık bebek eskisi kadar kg almaz hatta kilo kaybeder çünkü daha hareketlidir ama boyu uzar ve baş çevresi genişler çünkü beyin gelişimi iyidir. Ayrıca çocuk diş çıkarma sürecine girmiş bu dönemde iştahsızlık görülür. Lütfen bunların hepsini iyi bir doktor bulup konuşun ve takip edin kendinizde internetten bütün bu bilgilere erişenilirsiniz. Bu şekilde sürekli çocuğum zayıf diyerek ve post açarak hem kendinize hem bebeğe haksızlık ediyorsunuz. Yazdığınız değerlere göre çocuğun değerleri yerinde. Kendinizde girip bakın.