User345678 Canım çok geçmiş olsun, anlattıkların gerçekten ciddi bir yorgunluk gibi duruyor. Emzirme dönemi zaten vücudu çok zorluyor, üstüne uykusuzluk, beslenme eksiklikleri eklenince iyice etkileniyor insan. Magnezyum, D vitamini, demir eksikliği gibi şeyler bu tarz ağrılara ve halsizliğe sebep olabiliyor. Bir kan tahlili yaptırıp eksiklere baktırmanı tavsiye ederim. Takviye kullanmadan önce doktorla konuşmak daha iyi olur. Senin gibi hisseden çok kişi vardır