User345678 sencokbiliyon Evet gerçekten arkadaşımla konuşuyoruz onun bebeği olmamasına rağmen çok yorgunum şu işimi yapamadım hala diyor. Ben sürekli uyumak istiyorum bebeğim olmasa kafam kalkmayacak yani. Eski enerjimi istiyorum 🥲
User345678 nnoktaa Sağlık ocağına görünmüştüm hiçbir şey vermedi emzirdiğim için. Bende neyse dedim ama artık böyle yapamıyorum. Teşekkür ederim bi görüneyim en iyisi
masterchefiniz User345678 sağlıkocağındaki hemşiremiz bana d vitamini muhakkak kullan dedi bebeğime verdiği d vitamini . 9 damla sen 3 damla bebek dedi . Nasıl vermediler d vitamini
User345678 nnoktaa sağlık ocağına gittim bir şey yazamam dedi vitamin kullanılmıyormuş. Sanırım yanlış yönlendirdi kullanan arkadaşlar var. Bi hastanede kan vereyim en iyisi
aysebb User345678 Evet. Yakın bi eczacı tanıdığım önermişti banada iyide geldi cidden. Ondan sonra bi kan vermem gerekmişti başka birşey için değerlerimde iyi çıkmıştı
User345678 hazale966 Teşekkür ederim. Bebeğimle hastane bile zor oluyor sağlık ocağına gittim bir şey yazamazlarmış emzirdiğim için. Ama artık gerçekten çok bitkinim hastaneye gideceğim.
hazale966 User345678 evet ilk aylar çok zor oluyor haklısın. Ama mutlaka git, takviyelerle çok daha iyi hissedersin magnezyum vs yazar b12 yazar emzirirken b12 eksikliğide oluyor
melikedefne User345678 dizlerim bacaklarım çok ağrıyordu benim de magnezyum kullandım iyi geldi tavsiye ederim ama doktora danışarak yazdırın sürekli yorgunluk halsizlik bende de var sürekli emzirdiğimiz için sanırım benim de hiçbir iş yapasım gelmiyor
User345678 melikedefne Teşekkür ederim evet hastaneye gitmem gerekiyor artık. Bende sizin gibiyim kolum kalkmıyor. Kendimi motive edip bismillah diyip bir işe başlıyorum ama sonu gelmiyor. Hep böyle gidecek diye çok korkuyorum. Eski enerjimi istiyorum 😢
User345678 ElisaMom_ Evet gideyim. Bende aynıyım uyumak istiyorum tüm gün işim gücüm duruyor yapamıyorum. Başlıyorum sonunu getiremiyorum. Strese giriyorum iyice çok kötü bir durummuş gerçekten.
melikedefne User345678 işler hiç bitmiyor ki ne yaparsan yap yine aynı bu yüzden sinirlerim bozuluyor 😭