alyakca yok fazla şiddetli değil doktora söyledim öksürüğü de var fazla şiddetli değilse ilaca gerek yok ben ciğerlerini dinledim her şey normal öksürük için damla yazdı 5 gün kullan eğer devam ederse 5 gün daha kullan dedi kullandım geçti öksürüğü bizede gribal enfeksiyon olmuş dedi sonra salyada artış var bu dişten dedi burun spreyi ve damla vermişti sadece ilaç olarak