kirmiziucanbalon ddenzege benim kardeşim 30 yasında. Düzenli kullanıyor ama o çorabı ihmal etmeyin. Ve düzenli beslenin nasıl mümkün olacaksa
ddenzege kirmiziucanbalon çok gecmıs olsun genetık yatkınlıkta var . Yazın kullanabıloyor mu peki ? Çok zor bır durum . Iyılesme var mı peki
kirmiziucanbalon ddenzege çok ilerlemiş artık iyi olmaz. Her türlü kullanmak zorunda. Diğer bacağında ameliyat oldu. Ama diğer bacağı çok erteledi
ddenzege kirmiziucanbalon Çok geçmiş olsun canım ben de ameliyat oldum birinden diğerinden de olmam lazım kardeş kardeşiniz ameliyat olsa düzelmiyor mu
ddenzege kirmiziucanbalon kusura bakmayın çok soru sordum ben de aynı süreçteyim ve önümü görmek istiyorum..eşimin yanında varis çorabı gıyerken de çok utanıyorm ama başka şansım yok:(
Doga_sever merryem belirtileri neydi? Kolonoskopi dedinizya ondan soruyorum benimde yaptirmam gerekiyro
merryem Doga_sever annemde ki en belirgin belirtisi kan değerlerinin aşırı düşmesi ve ilaç kullanmasına rağmen bi değişiklik olmamasıydı tabi kansızlığa bağlı güç kaybı ara ara burun kanaması
merryem ddenzege yani biz kansızlığın tanısının konulmasını beklerken korktuk korkuttu doktorlar tabi sonuç çıkınca kanser kaynaklı olmadığı için rahatladık şu an ilaç kullanıyor sıkıntı yok
sheesyelllow kirmiziucanbalon sizi korkutmak istemiyorum ama annemde de vardı kan kaçağı ve kolon kanseri olduğu anlaşıldı. Annem atlattı yendi kanseri çok şükür şimdi çok sağlıklı 🙏
kirmiziucanbalon sheesyelllow Allah şifa versin. Annem de yeni akciğer kanserinden ameliyat oldu. Umarım extra bir şey çıkmaz. Çok geçmiş olsun Allah hastalarımıza şifa versin 🥰