Yaşayan var mı?
Bir de bu sisteme içimi dökmek istiyorum. Sağlık sektöründe hiç iyi değiliz. Dr birbirinden bağımsız ve sadece ilaç vermeye yönelik çalışıyor. Kaç defa hastaneye gitti. Kaç defa ilaç denedi olmadı. Deneme tahtasına döndü. Sistem deneme yanılma yöntemiyle çalışıyor. Aylar sonra kan kaçağı var demişler. Hastaneler çok ama sistem çok kötü.