kurabiyeee bende öyleydim hala da ara ara ağlarım alışamadım ama böyle oluncada defresif şekilde bebeğimle nasıl zaman geçiyor anlamıyordum o yüzden düşünmekten vazgeçtim sonuçta bugünlerde geri gelmiyor 2. Aydan sonra ne yapsam artmadı sağım da işe yaramadı ek takviyelerde