Kızlar doğum yapalı 14 gün oldu normal doğum yaptım. İlk baştan beri sık emzirsem de sütüm çok az geldi mama vermek istemedim çocuğum sarılık oldu 2 gün hastanede yattık orda mecbur biberon mama vermek zorunda kaldım eve geldıgımızde ise biberona alıştığı için memeninde oluk oluk gelmesini istedi ancak gelmeyince çıldırdı şimdi verdiğimde memeyle kavga ediyor emmek istemiyor sütüm hala az gebelik şekeri çıktığı için tatlı şeylerde tuketemiyorum göğüslerim sızlamıyor annemin tabiriyle kaynamıyor 🤷♀️ ben ne yapacağım kızlar bir şey deyin