🐣💓38+4 POZİTİF NORMAL DOĞUM HİKAYEM 💓🐣
Bugün 2,5 aylığız,
Gecenin bir yarısı saat 3 suları ufak bir sancı ile uyandım, ardından idrara sıkışık bir şekilde lavoboya gittim.
Yataktan kalktığımda 3 kere fışkırır şekilde suyum geldi, önce tuvaletimi kaçırdığımı düşündüm, lavaboya girip baktığımda ise kaçırmaktan fazlası olduğunu anladım, ardından direkt eşimi uyandırdım. Herhangi bir sancı vs ilk etapta yoktu. Sonrasında gayet rahat bir şekilde hazırlandım, eşyaları arabaya vs yerleştirdikten sonra ufaktan sancı vurmaya başladı. Hastaneye gidene kadar sancılar regl sancısı düzeyindeydi. Ancak nstye bağlandığımda artık dayanılamayacak derece de çoğalmıştı testin çekilmesine dahi uzun süre sabredemedim, kalktım sürekli yürüdüm eşimin desteğiyle, hastaneye vardığımda 3,5 cm olan açılmam aradan geçen bir buçuk saatin ardından 5 cm ulaşmıştı, yürümeye devam ettim, + plates topu desteğiyle.
Sonrasında sancılarım artık had safhaya ulaşmıştı, sıcak duşa girmemi söyledi ebe hastanede bulunan duşakabin de SICAK su ile belden altımı yarım saat kırk dk boyunca yıkadık ve bekledik tekrar muayeneye aldı ebe açılmama bakmak için ve doktorumu çağırdı ardından artık açılmanın yeterli olduğunu söyleyerek, inanılmaz üst seviyede sancılarım başlamıştı ve artık duvarları yumrukluyordum, doğumhaneye girdim ve ardından doktorum geldi çığlıklarım duvarları delecek derece de çoktu ama doktorum bu eforu ıkınarak kullanmamı söyledi artık kavuşmaya çok az kaldığını söyleyerek, kapıdan girdiği an sanki acılarımı dindirecek tek kişi oymuş gibi hissettim… En son ıkınırken yatağın kolu elimde kaldı ama 40 dklık bir uğraşın sonunda kızımı kucağıma aldım, o an bütün ağrılar beynimden silindi ve sırf o anı yaşamak için o çektiğim tüm sancıları çekerim. Annelik kadar güzel bir duygu yok, zor ve sancılı bir süreç ama sonucu herşeye değer. Bugün 2,5 aylığız artık. Kavuşmamızın 75. Günü herkes sağlıkla kavuşsun inşallah bebişine.
bu arada plasentamızı da aldık, bahçemize gömdük, üzerine ağaç dikeceğiz ve büyüdüğünde kendi meyvelerini toplayacak kızımız, ve her yıl ağaçla birlikte büyüyüşünü fotoğraflayacağız.
Belki sizde böyle Bir şey yapmak isterseniz fikir olsun🌸
9 ay boyunca ve hâlâ hiçbir şeyi benden esirgemeyen , her daim elimden tutan bir dediğimi iki etmeyen canım eşim de sancılarımın ilk anından itibaren elimi hiç bırakmadı hep destek oldu, doğumda da yanımdaydı,
ağrılı sancılı bir geceydi ama gecenin finali bizim için herşeye değerdi, elele kavuştuk kızımıza 🐣❤️🌸