Mertinannesi34 [silindi] Allah basa vermesin tabi ki ama biraz daha soğukkanlı olnakta yarar var canimm. O panikle ne yapacağını bilemezsin.
[silindi] [silindi] bende İstanbul dayım normalde manısada olunca hissederdim bu sefer hıssetmedım🙄sureklı basım donuyor keısn o an yine oyoe sanmısımdır Allah yardımcımız olsun cok sallandımı🙁
Muhammed_sefa05 Deletedmom136 evet canm iki gundur oluyor tatvandayim bende hisettik rabbim beterinden korusun